بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن
نوشته شده توسط : پناهی نیا

بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن

اگر قصد دارید، تنهایی به سفر بروید ولی هنور نتوانسته اید مقصد ایده آل خود را پیدا کنید؛ اصلا نگران نباشید. چندی پیش سایت گردشگری boredarticles لیستی از برترین مقاصد برای تنها سفر کردن را ارائه کرده، با آژانس مسافرتی چهارفصل همراه باشید تا بیشتر درباره این مقصد ها صحبت کنیم.

جزیره بالی، اندونزی

بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن

اگر به دنبال سفری ارزان هستید، جزیره بالی در اندوزی انتخاب خوبی می باشد. خیلی از افراد تصور می کنند که سفر کردن به این جزیره لوکس، بسیار پر هزینه است ولی شما تنها با پرداخت 25 دلار، می توانید یک اتاق کاملا راحت به همراه سه وعده غذا و نوشیدنی داشته باشید. هم چنین مناطق شمالی این جزیره، نسبت دیگر قسمت‌ها ارزان‌تر نیز می باشند. تورهای ارزان دبی

اسکاتلند

اگر عاشق حیات وحش شگفت انگیز، چشم اندازهای زیبای شهری و فرهنگ بومی هستید، اسکاتلند مقصد ایده آلی می باشد. سفر کردن به این کشور، نه تنها بسیار هیجان انگیز است بلکه جز یکی از خاطرات فراموش نشدنی شما محسوب می شود.  

ایتالیا

بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن

کشور ایتالیا، با داشتن درختان سبز زیتون، شهرهای تپه‌ای و سواحل زیبا، یکی از مقصد های جذاب گردشگری شناخته می شود. این کشور در تمام طول سال، غرق در گردشگر است و شما می توانید با یکی از گردشگر ها همسفر شوید و با هم از این کشور توریستی دیدن کنید. پیشنهاد می کنیم در این سفر، سری به رستوران های این کشور بزنید و یکی از غذاهای ایتالیایی خوشمزه را سفارش دهید. قدم زدن در میان بافت های قدیمی شهر و سواحل مدیترانه ای، مطمئنا برای شما بسیار جذاب خواهد بود.

ویتنام

یکی دیگر از مقصد های این لیست، ویتنام می باشد. شما در این سفر، علاوه بر اقامتی راحت و ارزان، می توانید از جاذبه های این کشور و معاشرت با اهالی این سرزمین لذت ببرید. هم چنین مردم این کشور، به خونگرمی بسیار شهرت دارند. پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید، تنهایی سفر کنید، به شهرهای حومه‌ای سر نزنید و فقط به هانوی بروید. تور لحظه آخری دبی

فرانسه

بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن

یکی از جذاب ترین مقصد های گردشگری، فرانسه می باشد. این کشور، با داشتن جاذبه های طبیعی، گالری و موزه های مختلف یکی از پر طرفدارترین مقصد ها در بین گردشگران شناخته می شود. هم چنین شما با هر بودجه ای که داشته باشید، می توانید اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا کنید. به علاوه این کشور از امنیت بالایی برخوردار است و لازم نیست نگران تنها سفر کردن، باشید.

آفریقای جنوبی

بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن

یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در سال 2018 ژوهانسبورگ است. این شهر در آفریقای جنوبی قرار دارد و به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی و مراکز خرید جذاب در بین گردشگران بسیار محبوب می باشد. بعد از گشت زنی در شهر، پیشنهاد می کنیم سری به پارک‌های ملی آفریقا بزنید و در آنجا هیجان و ماجراجویی را تجربه کنید.

تایلند

یکی از مقصد های جذاب گردشگری، تایلند می باشد. هم چنین محبوب ترین شهر این کشور در بین گردشگران، بانکوک است. از جزایر مشهور تایلند می توان به پاتایا، فی‌فی، پوکت و چانگ مای اشاره کرد. اگر قصد دارید، تنهایی به این کشور سفر کنید، بهترین مقصد برای شما چانگ مای می باشد. تماشای چشم‌اندازهای فوق‌العاده این شهر، می‌تواند ساعت‌ها شما را جذب خود کند.

مراکش

این کشور در بین گردشگران هنوز  شهرت ندارد ولی به دلیل داشتن جاذبه های دیدنی، مطمئنا برای شما جذاب خواهد بود. یکی از تفریحات مهیج این سفر، شتر سواری در صحرای آفریقا می باشد که پیشنهاد می کنیم در سفر خود به مراکش، آن را از دست ندهید. رزرو تور دبی

ترکیه

کشور ترکیه، با تلاش هایی که در زمینه گردشگری انجام داده، موفق شده در لیست بهترین مقاصد گردشگری قرار بگیرد. سفر کردن به این کشور، بسیار ارزان می باشد و شما با کم ترین هزینه، می توانید از بهترین خدمات بهره مند شوید. هم چنین این کشور از امنیت بالایی نیز برخوردار است.

نیوزلند

بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن

کشور نیوزلند، در اقیانوسیه واقع شده است. این کشور کوچک و آرام، همیشه یک مقصد جذاب برای گردشگرانی که تنها سفر می کنند، بوده است. این کشور با داشتن طبیعت فوق العاده‌، هر سال کارگردان‌های فیلم های هالیوودی را به سمت خود جذب می کند. از نظر گردشگران، نیوزلند یک جهان کوچک شناخته می شود. تور دبی نوروز 98 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن,تورهای ارزان دبی,تور لحظه آخری دبی,رزرو تور دبی,تور دبی نوروز 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: